Gdzie dają kredyty bez bik?

Kredyt bez BIK proponowany jest w programie oferty Skoku Stefczyka. Organizacja ta nie jest bankiem i zwanie usługi pożyczką jest nieodpowiednie ale pod właśnie takim szyldem widnieje produkt w reklamach internetowych. W pożyczkach bez BIK Skoku skorzystać wolno z kredytu w kwocie aż 20 tyś. złotych bez gwarantów, ani jakichkolwiek innych zabezpieczeń Nie jest konieczna zgoda współmałżonka, jak to ma miejsce w tradycyjnych kredytach, a zyskana kwota może być opłacana nawet w ciągu 36 miesięcy. W tej formie kredytu nie są niezbędne też zaświadczenia o poziomie dochodów osiąganych przez klienta.

8 komentarzy:

Monika Wu pisze...

Kredyt na dowód w Providencie - to chyba najpewniejszy i najbezpieczniejszy sposób uzyskania szybkiej, dodatkowej gotówki bez zbędnych pytań i formalności. Na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż osoba prywatna, o któej zwykle nic nie wiemy.

chwilówka na dowód pisze...

Faktycznie provident nie sprawdza BIKu ale wymaga posiadania stałych dochodów więc na sam dowód z pewnością kredytu tam nie otrzymamy. Do tego ciągle pojawiają się problemy z uzyskaniem tej tańszej pożyczki w opcji przelew, ludzie przez to tracą zaufanie do tej firmy. Bo niby jest to tańsza i lepsza oferta a jednak rzadko komu udaje się z niej skorzystać. Do tego jeszcze ich "kary" za wcześniejszą spłatę w postaci braku możliwości wzięcia kolejnej pożyczki przez określony czas. To chyba niezbyt poważne podejście.

Anonimowy pisze...

jeszcze jest VanQuis bank. Akceptuje opóźnienia w biku do 180 dni. Zawsze jest trochę taniej niż w chwilówkach. Lecz bank to jest tylko z nazwy.
Zapraszam na mój nowy blog
kredyty-opisy.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Najlepsza pożyczka na sam dowód na www.kredibank.pl
-decyzja w 15min
-bez zbędnych formalności
-sam ustalasz kwotę i termin spłaty
Wystarczy wysłać krótki wniosek na stronie, a konsultant oddzwoni.

CAMILA PEDRO pisze...

Szukasz kredytu? Albo byłeś odmówił kredytu przez bank lub instytucję finansową dla jednego lub więcej powodów? Masz odpowiednie miejsce dla swoich rozwiązań kredytowych tutaj! Elizabeth Global Finance ograniczone rozdawać pożyczek dla firm i osób prywatnych na niskim i niedrogie oprocentowaniem 2%. Proszę skontaktować się z nami poprzez e-mail dzisiaj poprzez: elizabethp111@live.co.uk

DANE WNIOSKODAWCY:

  1) Imię i nazwisko:
  2) Państwo:
  3) Adres:
  4) Stan:
  5) Płeć:
  6) Stan cywilny:
  7) Miejsce pracy:
  8) Numer telefonu:
  9) Pozycja Obecnie w miejscu pracy:
  10) Miesięczny dochód:
  11) Kwota kredytu potrzebne:
  12) Kredyt Czas trwania:
  13) Cel pożyczki:
  14) Religia:
  15) Czy zastosowane wcześniej;
  16) data urodzenia;
  Dzięki,
  Pani Elizabeth Patrick

Unknown pisze...

Witam, mam na imię Zofia Ramires, a ja byłem ofiarą oszustwa w rękach fałszywych kredytodawców. Straciłem ogromną ilość pieniędzy do tego fałszywych kredytodawców, straciłem do 30,000TL, tylko dlatego, że szukałem pożyczki 120,000TL, w wyniku czego prawie umarł. Moja firma rozpadła, a miałem dokąd pójść. Aż poznałam bardzo dobrą kobietę zwaną pani Maria Hoffman, który wprowadził mnie do firmy pożyczki, gdzie stosowana do kredytu, a ja od razu dostał dokładną ilość I zostały szukasz. Można również uzyskać dobrą i bezpieczną pożyczkę jak ja. Możesz skontaktować się z tą kobietą poprzez ten e-mail: hoffmanmaria91@gmail.com dobj. Jestem pewien, że znajdziesz pomoc jak ja. Można również skontaktować się ze mną po więcej informacji poprzez ten e-mail: ramiressophia111@gmail.com

Patryk pisze...

Podobno chwilówki są bez BIKU :D

martha marquez pisze...

Witaj, jesteś osobą fizyczną lub osobą prawną, który jest zainteresowany w uzyskaniu kredytu na celu rozszerzanie swego interesu, konsolidacji zadłużenia, kredyt hipoteczny, kredyt samochodowy lub kredyt studencki. Chcę poinformować, że jesteś we właściwym miejscu, gdzie daje ogromne sumy kredytu w przystępnej stopy procentowej. można skontaktować się z nami poprzez marquezmartha911@gmail.com