W którym banku najszybciej dostanę kredyt lub pożyczkę?

Szybkie otrzymanie kredytu jest bardzo proste, choć oferty banków zmieniają się jak w kalejdoskopie. Najłatwiej sprawdzić w banku, w którym masz konto, taki bank będzie cię darzył największym zaufaniem. Być może nawet dostaniesz w nim pożyczkę od ręki tzn. pod czas tej samej wizyty. Ja kiedyś ubiegałem się o taką pożyczkę w PKO BP i dostałem tam 6000zł w pół godziny, musiałem tylko potwierdzić swoje dane i złożyć kilka podpisów. Jeżeli twój bank nie jest skłonny udzielić ci dobrej pożyczki, wtedy trzeba najlepiej szukać w instytucjach pozabankowych takich jak SKOK czy Provident albo Expander. Niestety oprocentowanie pożyczki w tych instytucjach kredytowych jest znacznie wyższe, ale jeśli potrzebujesz gotówki tylko na kilka tygodni, takie rozwiązanie może być dla najkorzystniejsze. Lepiej przecież mieć pieniądze niż ich nie mieć ;)

4 komentarze:

Kris pisze...

Z pewnością
kredyt na dowód
otrzymamy w naszym osobistym banku. W końcu ta instytucja posiada nasze wszystkie dane oraz informacje o wysokości stałych wpływów. Zawsze jako stali klienci możemy liczyć na lepsze warunki i ograniczone formalności.

Szybki Kredyt pisze...

Zgadzam się z poprzednikiem. Najszybciej kredyt otrzymamy w banku, w którym mamy konto. Aczkolwiek niestety nie jest to regułą więc czasem warto się jeszcze rozejrzeć po innych ofertach pożyczkowych.

tuk pisze...

szczerze mówiąc to nie sądzę, żeby w providencie było az tak wysokie oprocentowanie - oczywiście wybierając opcję przelew! ostatnio ze znajomymi robiliśmy porównanie różnych pożyczek prywatnych i ku zaskoczeniu wszystkim provident okazał się najtańszy. Jak widać pozory mylą i to bardzo.

Pantsata1 pisze...

A ja osobiście uważam, że zdecydowanie najlepsza jest teraz pożyczka online. Na porównywarce kredytów credy24 znalazłem masę ciekawych ofert i uważam, że konkurencja absolutnie nie ma do nich podejścia.